Sjukt trist att vara sjuk

Nattens dröm: Det var jag och Chris Martin, mer säger jag inte, haha
Dagens frukost: Äggröra, avocado, tomat. Vatten
Dagens klädsel: Morgonrock och tofflor
Dagens godis: hallonbåtar och lakritsbåtar som jag fick av gulliga Tim igår
Dagens dryck: Kopiösa mängder tranbärsjuice och vatten
Dagens längtan: Längtar ut i solen..
Dagens låt: Glory days to come - Johnossi
Dagens plagg: Morgonrock
Dagens avundsjuka: De som inte har lika kopiöst mycket att göra som jag har
Dagens sämsta: Jag är sjuk för 10:e gången den här terminen, det suger!
Dagens bästa: Att det är vår och att byggarbetarna i min källare trallar glatt och skrattar. Synd att jag inte förstår polska, de verkar ha kul.


Vilket otroligt oglammigt inlägg det här blev, förlåt mig för det.
uuh, nä nu ska jag gå och gräva ner mig..

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback