Klänningar

image19image20

1.
VARFÖR köpte jag inte den här underbara klänningen när French Connection reade ut den på NK rean i höstas? VARFÖR? Jag måste ha varit sinnesrubbad. Jag ska spana efter den på E-bay, den måste bli min!
2. Kinarepliker på Marc Jacobsklänningar finns det gott om på E-bay. För $40-$100 + frakt är det nästan så att man överväger att lägga ett bud, en kopia är förvisso en kopia men fortfarande nästan lika snygg. Frågan är förståss, hur är kvalitén och vågar man shippa hem från e-bay? Det känns risky.
3. Klänningen från Ellos ska jag banne mig ha i sommar! Föresten är modellen som visar klänningen i katalogen och på webbsidan Diana i min klass. Man ser henne på bilder lite var stans nu för tiden.
4. Den här tunikan från indsika är perfekt vardagsenkel och söt, snygg med korta jeansshorts. Vill ha!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Den till vänster är skitsnygg, ALLA kändisar har den just nu.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback