Hurtigt



Jag gjorde Josefine sällskap igår och åkte till Stockholm Quality Outlet i Barkarby för att eventuellt fynda lite. Det var kul att se att favvomärket Whyred äntligen har öppnat en butik där ute! Jag spanade inte in vad som låg på hyllorna och vad som hängde på galgarna särskilt noggrant men det såg ut att finnas en hel del att komma tillbaka till. Kläderna var från vår-/sommarkollektionen 06 precis som i Acnebutiken så är det något man vill ha från förra året så är det bara att bege sig dit och hålla tummen för att det ska finnas där.
  Senare tog vi en sväng förbi det sunkigaste centrumet jag någonsin varit i, Jakobsbergs centrum, ett typiskt förortscentrum med typiskt förortscentrumsjippon så som Jimmy Jansson som står och vickar på höfterna och sjunger till alla småflickors förtjusning.

Idag gick jag ca en mil! jag ska fråga Max om han vill börja göra mig sällskap till skolan på mornarna, hoppas han vill det och att han är beredd på tempo! För...

strand 2007, här kommer jag!

image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback