Tisdag med mycket att göra

Julen var som vilken vanlig, trevlig hemma-med-släkten-jul som hellst. Inget mer sagt om den, den var helt enkelt så trygg och familjemysig som det bara går. Jag fick en hel del fina klappar och förståss en hel del god mat. Nyårslöfte: En hel del träning. Appro på det, jag har blivit lovad (har jag för mig) ett gymkort på SATS av mina föräldrar. Jag ska se över det, ta tag i det, ta mig dit och svettas fram hälsan själv. Där med basta!  

  Nyår blev ganska blött.. Kort sammanfattat: Pelle lagade en (förlåt men, förvånandsvärt) god middag, det skålades, det skålades lite mera, klockan slog tolv och vi var i goda vänners lag, alla var glada, vi tittade på fyrverkerier, det skålades lite mer och jag och Olle skrattade oavbrutet i flera minuter åt något som jag inte minns.
 
  Linn ringde nyss, hon är hemma från Thailand, åh, jag saknar henne!

En sak till bara. En av klänningarna som jag
skulle sy, ullklänningen, blev klar för en vecka sedan. Jag är jättenöjd med den och igår fick jag komplimanger för den och beröm när jag berättade att jag sytt den själv, nice!

Här är den:





 


Kommentarer
Postat av: Cassie

Gud vad fin den var :D

Postat av: Systrarna

Åhh, fin. Man kan inte få beställa en? Haha =)

2007-02-18 @ 13:04:44
URL: http://lebonbon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback