Little Misses Rosy Cheeks på Drottningholm

Nu i eftermiddags åkte jag, Josefine och Sandra längdskidor på Drottningholm. Det var jättefint väder och massor med snö, kallt men härligt. Innan och efter skidturen var vi hemma hos Malin som bor i Kanton och drack choklad och myste, pratade om alpernaresan och allt möjligt. Bland annat pratade vi om "Little Miss" t-shirtsen från Junk Food. Sandra har en röd med "Little Miss Stubborn". Jag vill också ha en! På Urban Outfitters kostar de 400kr vilket är ordentligt överprisat, det finns billigare på internet. Frågan är bara vilket tryck jag ska välja, alla är så söta!  Little Miss Chatterbox  eller Little Miss Bossy skulle passa bra in på min personlighet enligt Karin, men kanske skulle den här passa allra bäst, haha.


Kommentarer
Postat av: J

Haha självklart ska du ha den där sista gullet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback