Baugetteätande i en vecka i Val d'Isère? So what!

Skidresan till Höglekardalen med friluftslivskursen den första februari och den efterkommande till Val d'Isère på sportlovet är inte lika avlägsen längre utan nästan här. Jag längtar jättemycket, speciellt efter Val d'Isère resan! 

Inte nog med att jag inte alls har mycket att göra i skolan, att jag har världens skönaste schema den här terminen och att jag inte alls är pank (inför skidresorna) som jag trodde att jag skulle vara, jag köpte en helt underbar skinnjacka idag! Så bra gick det att hålla resekassan orörd. Men äsch, de kommande oinräknade studiebidragen kan få täcka för min lilla impulsinhandling. Men är det inte en bra investering inför våren och sommaren så säg? Jag tänker mig den över en kort sommarklänning och solbrännd hy eller över en t-shirt och korta shorts eller en kjol. Åh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback