80's Purple

80's Purple kandiderar helt klart till att bli en ny webbshop favorit hos mig. Jag har ännu inte hunnit spana in hela deras utbud men hittills är det Junk Food t-shirtar och solisar från deras Vintage Collection som lockar. Och det bästa av allt, de fraktar till Sverige för $10! Hur ska det gå för mig och mina semesterpengar? Nu ska jag laga mat åt en hungrig tennissyster. Ciao!



Vintage Collection - \"Rock\" Plastic Aviator Sunglasses 2441EP2533 - Vintage Thin Plastic AviatorsVintage Collection - \'Jackie\' Vintage Oversized Sunglasses 2384
Junk Food - Women's Little Miss Late (Orange)Junk Food - Aerosmith Tour 1987 (Sugar)


Bilder ifrån http://www.80spurple.com

Kommentarer
Postat av: Kajsa

gillar :)

Postat av: Anonym

my name is miss, miss stubborn..
lovat att köpa stubborn tröjan(inte i bild) and I will

2007-01-24 @ 11:01:53
Postat av: Amanda

Coola solglasögon

2007-01-29 @ 11:23:13
URL: http://www.amandasstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback