Onsdag

Jag har haft migrän hela förmiddagen, känner mig bättre nu men är så där svag och ljuskänslig som jag alltid blir efteråt. Typiskt att det är så fint väder ute just idag. Men vid närmare eftertanke, det är faktist 10 grader kallt ute och ganska skönt att slippa gå ut. Jag måste tvätta och packa idag inför Val d'Isère dessutom, ingen vila ingen rast! 

Mischa Barton är inte längre super super skinny som hon var i OC av diverse paparazzibilder att dömma. Tyra Banks försvarar sina kurvor från allt elakt snack om att hon skulle vara fet och Lindsay Lohan ser frisk och fräsch ut efter en förhoppningsvis lyckad rehabilitering. Det verkar kort och gott som att Hollywood har börjat överge det spinkiga idealet. Skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback