You give me something

Idag snoozade jag väckarklockan några gånger för mycket som vanligt men räddades ur den tilltagande stressen när Jonni meddelar över MSN att lektionen är inställd. Jippie!
 
Dagens låt:
You give me something - James Morrison

Igår såg jag en dokumentär om japanska pojkband, japanska fans och några svenska låtskrivare som skrev smöriga hits som de där släta, söta japanska killarna drog inte miljontals kronor med. Japanska fans (tjejer i huvudsak) är helt galna, de är som vi var under spice girlsvågen runt 1997 gånger 100. Efter att ha sett den dokumentären såg jag något inslag med Sofi Fahrman på Aftonbladets egna kanal, sjuan. Sofi var i Tokyo och shoppade, sippade drinkar, prövade hotell och klädde ut sig till Geisha. Hoppas jag kommer dit någon gång i livet. 


 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vi måste ses snart =D
Du måste ju få din studentskive biljet! :)
Hoppas allt är bra med dig annars!
<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback