Lambo hej!

Igår var det skiva för hela slanten på Undici ("Var fan är Brolin?"). Det var mycket lyckat och tjusigt med fina tal, god mat, en stämning på topp, skränande sång och en hel del vin. Med den här skivan i ryggen jag har all anledning att se fram emot nästa skiva på Moatjé på torsdag. Jag tror nämligen att spettatjejerna har potensial att fyra av en skiva som blir minst lika lyckad som den igår!


image37
Killarna tackar för skivan. Felix, Olle, Berka, Wange, Victor, Jonas, Sampa, Axel och Danne.


image38



image36
Jag och Josefine (som har skiva på torsdag!)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Wie! imorgon är det dags!

2007-05-02 @ 17:47:55
Postat av: sandra

hejhej!
ja jag går helt på berghs och utbildar mig till copywriter. går ut om en månad.
att jag har praktiserat en massa i new york beror helt enkelt på att jag varit driftig och fixat det själv. med envishet och om man står ut lite så hör helt enkelt byråerna av sig.
lycka till med reklamdrömmarna! berghs är jätteroligt.

2007-05-07 @ 20:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback