Idoler i Idol

Jag läste nyss att Carolina Gynning och Carina Berg är nya programledare för "Idol" 2007. Kul! Jag gillar både Carolina och Carina starkt. Carolina tar plats med sin högljudda röst och sitt härliga okonstlade, rullande skratt. Hon är kanske inte den typiska feministen men hon förespråkar att man ska göra som man vill t.ex. gå jättelättklädd och operera brösten om man vill det. Hon rycker liksom på axlarna åt allt det där och skrattar. En glamourfeminist med respekt!
  Jag saknar Carina som sidekick åt Annika Lantz i P3 lika mycket som jag saknar Annika Lantz (sänder hon i annan kanal nu?), det var härlig radiolyssning. Carina är cool, jag gillar hennes stil. Kan man köpa "Lilla vi (tar stor plats)" som Carina gjorde för SVT för ett tag sedan på DVD eller nått? Det var skitkul! Rachel Molin medverkade där. Rachel är en av mina främsta förebilder, Carolina och Carina också när jag tänker efter.

image30

Kommentarer
Postat av: Linn

ja, visst är det roligt att de ska leda!:)

Postat av: Anna

Mm, Carina är absolut en favorit. Precis som du skriver så är hon cool och hon är alltid så snygg också.

2007-04-04 @ 18:57:35
URL: http://enannananna.blogspot.com
Postat av: Samunia

Haha, när jag läste rubriken igår var det första jag tänkte att det skulle bli katastrof. Gynning är väl ok, men Carina är ganska korkad. Men visst, folk gillar att skratta och Carina bjuder på det. Det kanske kan funka...;)

2007-04-05 @ 09:37:05
URL: http://samunia.blogg.se
Postat av: uhu

det är lantz i p1 nu...

2007-04-07 @ 12:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback